بازدید عزت‌الله انتظامی از قهوه تلخ (+عکس)
نوشته شده توسط : ***
بازدید عزت‌الله انتظامی از قهوه تلخ (+عکس)وي همچنين ابراز اميدواري كرد كه توفيق قهوه تلخ و استقبال مردم از آن، موجب توليد آثار بهتري در آينده توسط بخش خصوصي براي سينما و در عرصه سريال‌سازي ‌شود. آقاي بازيگر همچنين در اين ديدار، كتاب زندگي تئاتري خود را به مهران مديري هديه كرد.

عزت‌ا... انتظامي سوم آذرماه جاري در لوكيشن سريال قهوه تلخ حاضر شد و با مهران مديري كارگردان اين مجموعه ويديويي طنز و مجيد و حميد آقاگليان تهيه‌كنندگان آن ديدار كرد و به گفت‌وگو پرداخت.

انتظامي در اين ديدار گفت: «براي اين سريال زحمت زيادي كشيده شده و وسواس و دقت در اجراي دكور و طراحي لباس‌هاي مجموعه قهوه تلخ، مرا به ياد مرحوم علي حاتمي و ساخته‌هاي او مي‌اندازد».

وي همچنين ابراز اميدواري كرد كه توفيق قهوه تلخ و استقبال مردم از آن، موجب توليد آثار بهتري در آينده توسط بخش خصوصي براي سينما و در عرصه سريال‌سازي ‌شود. آقاي بازيگر همچنين در اين ديدار، كتاب زندگي تئاتري خود را به مهران مديري هديه كرد.

در اين ديدار، پژمان بازغي و همسرش مستانه مهاجر نيز انتظامي را همراهي كردند.پيش از اين نيز، جمعي از هنرمندان و چهره‌هاي سرشناس همچون جمشيد مشايخي، دكتر اكبر عالمي، مجيد ميرفخرايي، مهتاب كرامتي و ... با حضور سرصحنه قهوه تلخ، با سازندگان آن ديدار كرده بودند. يادآور مي‌شود، قهوه تلخ سريالي طنز است كه توزيع آن از اواخر شهريور امسال در فروشگاه‌هاي معتبر آغاز شد و سري دهم آن نيز چند روز قبل در اختيار علاقه‌مندان قرار گرفت. تصويربرداري اين سريال در لوكيشني حوالي منطقه فرشته تهران همچنان ادامه دارد.




:: موضوعات مرتبط: اخبار سینما و هنرمندان , ,
:: بازدید از این مطلب : 538
|
امتیاز مطلب : 76
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: